kolmapäev, 5. juuni 2013

It's Getting Better

Oeh, kui nädal tagasi ütlesin, et võimaluse korral läheksin Eestisse tagasi, siis nüüd ei kahetse ma siia tulekut enam üldse.
Esialgu tundus, et vanusepiiri tõttu ei saagi me Avelyga pidudele ja peame ise tegevust otsima, tänu sellele hakkasin ma otsima tantsukursusi. Stuudiote hinnad on ikka väga kõrged ning ega siin päris lähedal ühtegi polegi, seega jääb üle hakata õppima Salsat- mis on muide väga populaarne siin, niiet kui midagi ette ei tule, siis reedel on plaanis minna kohta nimega YUKA, kus on esimestel tundidel kursus algajatele ja pärast on juba pidu, kus on ka edasijõudnud.               (Nii, et mu kallis tantsupartner Arvo, ma ootan sind!! :D ).
Meie esimene klubis käik oli lihtsalt AWESOME. Klubi nimi on Clevelander ning tegemist on väliklubiga, see on see sama koht  millest ma eelmises postituses rääkisin, seega sisse saamisega probleeme ei olnud. Tantsuplatsil tantsides avastasime üks hetk, et inimesed on kogunenud meie ümber lihtsalt ja elasid täiega kaasa ja nagu ka üks mustanahaline meie sõbrale ütles „ Those two white girls are crazyyyy“, ja natukene aega hiljem toimus laval juba Dance Battle kus õhtujuht näitas näpuga meie peale ja rahvas hakkas valjult  kaasa elama,  siin on pm nii, et kui õhtujuht juba kutsub, siis ei ole pääsu sul kuhugi põgeneda. Niiet kokkuvõttes oli väga fun ja Eesti pidudega ei saa võrreldagi, kui vaid kõik kallid inimesed ka siin oleksid.Niipalju siis lõbutsemisest.
Reedel käisime Social Security numbrit taotlemas(ilma selleta tööd leida on pea võimatu) ning tuli välja, et minu staatus ei ole aktiivne, see tähendas seda, et ma pidin terve nädalavahetus ootama viisasponsori kirja. Esmaspäeval sain vastuse, et  saan alles neljapäeval seda uuesti taotlema minna, niiet terve see nädal ei ole ma tööotsimisega saanud alustada, samas saime me poiste kaudu võimaluse teenida põhitöö kõrvalt veidi lisaraha ja õhtuti klubi  vip pääsmeid jagada, esimesel õhtul mõtlesime, et niisama jagame mingi tunnike  ja siis lähme peole edasi. Täna saime oma ülemusega kokku ning esimese õhtuga teenisime  40$ ning see on väga hea tulemus, kuna eilse päevaga teenis parim töötaja neil 50$ (Süsteem on siis selline, et iga klubisse mineja pealt saame 5$ ja külastajatele maksab see pilet 30$, piletid on kõik märgistatud, niiet saab täpselt teada palju üks või teine müüs).
Elu on siin üldiselt selline, et kui sul on välimust ja raha, siis on sulle kõik uksed ja aknad avatud, näiteks võib tuua juba selle, et kui jagamiseks mõeldud piletid saime, siis on eraldi Roosad piletid- mõeldud vaid modellidele ja väga ilusatele inimestele, ning valitakse keda sisse lastakse ja keda ei, need on siis täitsa tasuta.
Kollased piletid- Inimestele, kes näevad ilusad välja ning riietus peab neil vastama teatud standartitele ja pilet on neile 30$.
Ja selgesõnaliselt öeldi, et pakse inimesi sisse ei lasta, seega nende peale pole mõtet pileteid raisata. Selline on siis elu siin.

Miamis tutvusin ka ühe kohalikuga, kes käib meiega pidudel ja üldse väga tore poiss ning tema kaudu saan ma siin näiteks tegeleda tasuta Tennisega, ning kui ma õigesti aru sain, siis pakkus ta mulle ka välja minna järgmist korvpalli mängu vaatama - mina „kossuäss“ muidugi ei oska hinnata kindlasti seda pakkumist, aga poisid olid küll ekstaasis ja üldse on tore kui on keegi, kes tutvustab sulle linna ja näitab kuhu tasub minna ja kuhu mitte, kokaiini pakutakse siin kõrvaltänavates ikka hoogsalt.
Igapäev on siin midagi teha ja alati miskit toimub, olgu siis kas esmaspäev või pühapäev, kõike siia kirja panna on raske, aga põhiline on olemas.
Loomi siin eriti pole, ainult VÄGA palju sisalikke ja mingeid kahtlaseid tuvisid, ilm on enamusajast kuum ja vahepeal tuleb ka õrna vihma- mis on tegelikult väga mõnus, ära jõudsin ma ka juba põleda, mis näitab, et 30SPF jääb siin mõnel intensiivsemal päeval isegi nõrgaks.Riided on siin odavad ja söök ning elamine kallis.
Selleks korraks siis kõik, homme saan oma paberiasjad loodetavasti aetud ja kohe tööotsingu lainele niiet kokkuvõtteks olen ma siin praegu väga rahul ja siin ma tunnen nagu ma tõesti elan ja olen sammuke oma eesmärkidele lähemal.
IgatsenIgatsenIgatsen ja veelkord Igatsen oma pere ja kalleid sõpru, andke mulle siis vahepeal ikka endast teada ja alati saate mulle skypes helistada :)


Eivõli and Keitlin
Salsa õhtud Yukas

Trenni plikad


Pildiallkirja lisamine
Saime Avelyga tasuta soengud


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar