pühapäev, 23. juuni 2013

If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done!

Kuna nüüd pole tükk aega kirjutanud ega isegi kirja pannud märksõnu endajaoks sellekohta mida siin teinud olen, siis on üsna raske meelde tuletada, eks paljutki  siin kogetud asjadest on raske edasi anda, sest selleks, et saada seda õiget fiilingut peab olema kõige selle keskel. Näiteks nägime esimest korda siin oldud ajajooksul tänavatantsijaid- ja see oli võimas, kõik need ringi koondunud inimesed ja tantsijate ergutamine, suvalisi vaatajaid tõmmati ringi keskele oma oskusi näitama ning ühesõnaga super emotsioonid!
Elu siin on juba üsna stabiliseerunud, algne avastamisrõõm on möödas ning elu kulgeb nagu suvel ikka, ainult et Miami moodi. Vanemate, enda ja sõprade rahuloluks saan nüüd öelda, et töö on mul olemas nimelt siis selles samas Flamingo hotellis, kus ma töötan ettekandjana, palk ja töötingimused on mõlemad väga head, põhimõtteliselt parim töö mis siin saada on, tänu töökohale saame oma vabalajal kasutada hotellis olevaid välibasseine, mis on mõnus vaheldus ookeani soolasele veele ja liivarannale.



Päevad lähevad siin äärmiselt ruttu, kui Eestis on suveaeg tänu pidevale halvale ilmale ja tegevusetusele üsna igav, siis siin on koguaeg kuhugi minna ja midagi teha-töö, salsa, võrkpall, õhtusöögid, peod, eestlastega koosviibimised, tennis, reisimine Miami piires... ühesõnaga variante mida siin teha on palju ning üsna tavaline on, et peale tööd pean kiiruga jooksma salsa trenni ja sealt edasi kohe õhtusöögile niiet mõni päev on mõnusalt väsitav :).Salsa trennid on siin väga huvitavad ja proovilepanevad, kuna kõik toimub ju inglise ja hispaania keeles seega lisaks uuele tantsustiilile pean ma aru saama ka erinevatest uutest väljenditest, tantsimine toimub üldiselt paarides ning selleläbi saab väga huvitavate uute inimestega tuttavaks, samuti võimaldab uute inimestega suhtlemist ka minu töö, kus ma olen kohanud veel ja veel promotereid, niiet kui vaid aega oleks, saaks iga õhtu erinevate rahvuste kööke avastada.
Oma Salsa partneriga
Vahepeal mainiks ka ära, et seltskond meil siin on super, eks korterikaaslastega kraaklemisi ka ikka ole, aga lõpuks tunduvad need pigem naljakad kui tõsised probleemid, kuna me kõik oleme siin nii erinevad, siis on päris fun! :D

Meie kallis seltskond, paljud on ka puudu
Kirjutan siis muidugi ka natuke Miami Heati ja San Antonio Spursi mänguga kaasnevast melust Miami DownTownis. Nagu arvata võib, siis eriline kossufänn ma ei ole, kui jalgpallipisik on mind juba natuke kätte saanud siis korvpall jätab täiesti külmaks, kuid kuna ma juba siinmaal olen siis... miks mitte näha seda melu oma silmaga. Terve linn oli täis fännisärkides ja lihtsalt valges ja punases inimesi ning emotsioonid olid max laes, bussiliinidel vilkusid egutavad loosungid "Go Miami Heat", rõdudele oli riputatud ise tehtud plakateid ja lisaks veel Airlinesi ees möllavad inimesed. Kui mäng algas oli linna iga pubi paksult täis inimesi, mängu vaadati isegi bussist ning ka pubide akende taga olid inimesed, kes tahtsid mängust osa saada..
See on praeguseks kõik, mis mul meelde tuli siia kirja panna, ahhjaa, kuna paljud inimesed on küsinud piltide kohta, siis ei pea ma oluliseks neid meeletus koguses üles panna facebooki, kuna ilusaid palme, basseine jms pilte saab ju googlest ka vaadata ja mulle endale ka ei meeldi kui keegi laob oma ühest tripist ülesse 1000 pilti, mis on kõik praktiliselt samasugused ja mulle kui kõrvaltvaatajale täiesti mittemidagi ütlevad, seega panen ma siia üles pilte mis on otseselt minuga seotud ning lähiajal teen ka kausta, kus on siis rohkem pilte ja kes tahab saab vaadata :)...Niiet kuna mul praegu pole meeles kõigest rääkida, siis lisangi selle postituse alla rohkem pilte.



Bussist kossu vaatamine
Tähistasime oma teist siin oldud nädalat
Famous Red Cups.
Ennem esimest õhtusööki

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar