reede, 12. juuli 2013

Play Hard, Work Harder.


Tere, tere kõik see pere!.


Nii, avastasin nüüd et pole päris tükk aega enam midagi kirjutanud, mitte sellepärast, et midagi uut ei ole juhtunud, vaid vaba aega on mul siin üha vähem. Kõigepealt vastaksin siis ühele küsimusele, mida on palju küsitud ja võibolla huvitab kedagi veel, nimelt palju läks mul Usa-sse tulek maksma ja mille kaudu ma tulin. Kõigepealt võtsin siis ühendust vahendusprogrammiga "Studenttour", kes aitas hakkama saada paberimajandusega( Viisa, tööluba, leida viisasponsor jne ) ning nüüd siinoldud ajajooksul ongi minu peamiseks kontaktiks viisasponsor. Maksma läks kogu see tulek(koos lennupiletitega, edasi-tagasi) umbkaudu 2800 eurot. Nii palju siis sellest.

Vaba aja röövliks on praegu  minu teine töö, nimelt minu töö ettekandjana ei ole päris ametlik, siis pidin leidma ka teise töö, mille viisasponsor heaks kiidaks. Nüüd töötan ma ka lisaks ühes kohalikus suures riietepoe ketis "LL Wings", töö on üsna üksluine, kuid kollektiiv see eest on päris tore kuigi eks töökohta Flamingos ei ületa küll miski- seal olen saanud väga palju uusi tutvusi ja tänavapeal kõndides, kasvõi niisama shopates on tunne nagu oleksin oma kodulinnas, kuna pidevalt tuleb keegi kohalik tuttav vastu ja jälle saab rääkida ja kuna paljud minu tuttavatest on ka promotorid, siis saan pidevalt jälle uusi kutseid huvitavatele üritusele. Viimati käisimegi tüdrukutega ühe promoteri kaudu klubis "Bamboo" kus esines Pussycat Dollsi laulja Melanie- Kuna me olime Vip tsoonis, siis oli lava täpselt meie ala keskel ja esinejat nägime ülilähedalt, ühesõnaga päris võimas. Vahepeal tahaks ka mainida, et ma olen ülimalt õnnelik selleüle, millised on meil peod Eestis, kindlasti paljud vaatavad pilte ilusatest inimestest ja pidudest Tumbrl.ist, Facebookist,Weheartit vms , kuid nende piltide taga ongi ainult pildid, need ülesvupsitud inimesed lihtsalt seisavad oma Vip tsoonis, joogike käes ja näpivad telefoni- mitte ainult 2 või 3 inimest, vaid KÕIK tüdrukud ja isegi poisid, siis kohtavad oma sõbrannat ja teevad paar pildikest ja kohe ilmselt lisavad selle ülesse ka " Having soooo much fun, loove my girls".





Ma tõesti ei tea, miks mul selline nägu on jäänud :D


Lõpuks ometi külastasin siin ka kino ära, väljast tundus, et tegemist on üsna väikese kinomajaga, kuid sisse minnes oli vaatepilt teine, eskalaatorid läksid väga kõrgele ja neid oli seal vähemalt 3. Filmi nimi, mida me vaatamas käisime oli "The Heat", ma ei tea kas see ka Eestis on, kuid soovitan kindlasti vaatama minna, väga fun!.
Popcorn suurem kui mina.


Rääkimata ei saa ka jätta 4.of July.st. Kahjuks oleme me siis Miami South Beachil, kus on rohkelt turiste ja kuubakaid ja reaalseid Ameeriklasi üsna vähe, siis ei olnud pidustused siin mingid erakordselt võimsad. Töökaaslane oskas kohe rääkida ome eelmisest elupaigast Miramar.ist, kus tänavapilt oli täiesti punases ja valges inimesi täis, kahjuks siin olid vaid üksikud inimesed, kes kandsid lipuvärvides riideid ja väikseid ameerika lipukesi oli ka paari kohas näha. See eest ilutulestik oli üks võimsamatest mida ma veel oma elus näinud olen, kahjuks olin ma sellel päeval tööl ja sain seda ilusat vaatepilti nautida kodu aknast, samalajal kui teised rannas lähedalt nägid...aga mis seal ikka. 
Endale lasin poistel nende töökohas särgi peale trükkida midagigi Ameerikat sümboliseerivat.




Selleks korraks siis kõik, lisan veel pilte, ja postituse lõpus avaldan ka paar asja mis on mu "To Do" listis ja veel tegemata, mu nimekiri on üsna pikk, kuid mõned väheke reaalsemad kui teised :).

Team


Muruniiduk


Soodukad ajavad pea sassi.
Rannalugemist


Siin on siis mõned reaalsed punktid mu To Do/To Have listist, eks hiljem saab vaadata kui palju ma suutsin täita


Have Iphone 5
Swim with dolphins
Ride with Jet Ski
Visit Bahamas










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar