neljapäev, 15. august 2013

....16 days and i'm home :) :)

... Võibolla ma kordan ennast päris tihti, aga tahaksin rõhutada veel, et alati kui on võimalus midagi uut ja huvitavat ette võtta siis tuleb oma mugavustsoonist välja tulla ja seda kasutada, eelkõige rõhutan ma seda muidugi iseendale. Ennem siia tulekut ei oleks ma ettegi kujutanud, et minus on selline julgus, suhelda võõraste inimestega võõras keeles ja sealjuures näidata ennast nii positiivsest küljest kui  võimalik, et tagada endale töökoht. Nagu öeldakse, et inimene julgeb ennast ületada vaid siis kui tal ei ole teist väljapääsu-nii oli ka minul. Programmitasu makstes maksin ma tegelikult "Full" paketi eest, mis tähendas seda, et siia jõudes oleks pidanud mul olema agentuuri poolt otsitud töökoht ning esialgu oli kõik lilleline, kuid tegelikult oli juba ennem siia tulemist kõva paberimajandus ning ka  probleeme ning kuna alles peale maksmist selgus, et töökoha pean siiski leidma ise, ei olnudki mul muud võimalust kui julgus kokku võtta ja ennast ületada.
Niipalju siis minu motivatsioonikõnest :).
Nii mida ma siis veel uut ja huvitavat näinud ja külastanud olen?
Ega väga siin enam aega ei olegi kusagil käia, sest nädalas on vaid üks päev täitsa vaba mul, kui sedagi- vahepeal siis mainiksin ikka ja jälle, et töö on siin  pigem fun ning rutiini kui sellist ei teki, räägin  sellest  kuna palju on küsitud ikkagi, et kuidas ma viitsin TERVE suve töötada, pigem võiks öelda, et kui tööl ei käiks oleks siin isegi igav, sest tänu töökohale olen tutvunud väga toredate inimestega ja nemad on need kellega saab väljaspool tööd ka vabalt suhelda ning ei tunne mingit kohustust rääkida mõttetutel teemadel lihtsalt sellepärast et vaikust ei tekiks.


Paar päeva tagasi käisid meil külas kaks teist eestlast, kes tulid sama programmi kaudu kuid nemad elavad Orlandos, niiet nüüd kui aega ja raha jääb siis kindlasti läheme Avelyga neile külla, super on ka see, et kuna meil on kõigil nii erinevad tööd siin ja iga töökoht pakub oma töötajatele mingeid soodustusi, siis saame ka meie kõik enamasti neid soodustusi kasutada, niiet loodame et Orlandos saame odavalt Tivolisse ja Kinno ja kuhu iganes :).
Oma elus esimest korda käisin ma pesapalli vaatamas, ilmselt tänu sellele, et piletid olid meie jaoks tasuta ja pean tõdema, et mulle isegi meeldis see, ning läheks igakell uuesti.Mängisid siis Miami Marlins ja Mets.
Kui Miami Heati mängudest ma eriti ei hoolinud siis international champions cupile oleks küll tahtnud minna, arvestades veel kui lähedal see meile asus- see on ka ainus üritus millest ma olen töö pärast loobuma pidanud.
Strawberry Daiquiri- Üks parimaid jooke siin, kindlasti teen Eestis ka seda-
Üritustest niipalju siis veel, et minu kallis korterikaaslane Katri sai vahepeal aastakese vanemaks, hommikul kogunesid kõik meile, laulsime talle ja sõime kooki- koogid on siin ülimagusad, aga samas ülimaitsvad ja näevad ka väga isuäratavad välja. Õhtul tegi sünnipäeva laps korraliku peolaua, millel oli ka Eesti kilud ainult leib oli veel puudu- leiba kui sellist meil siin üldse pole, nende whole grain black bread on maitselt rohkem nagu sepik, niiet leib on asi millest ma tunnen väga puudust.
Nagu ka eelmises postituses mainisin, et ilm on siin vahepeal ikka väga halb ja kui vihma hakkab juba sadama, siis on ikka korralik uputus ning ei puudu ka välk.



Kuna Julia töötab siin Guessi poes, siis saime kutsed America's Next Top Modeli ja Guessi poe promomis üritusele, üritus oli iseenesest väga hästi üles ehitatud ja kõik mis seal pakuti oli tasuta, eriti huvitav oli see, et jookideks pakuti Margariitasid, mis olid üsna üsna kanged ilmselt selleks, et inimesed rohkem asju ostaksid :D.



Oma kaua oodatud iphone sain ka kätte, ja väga hea diiliga, ütleme nii, et ma olen lucky one, Niiet nüüd on mul ka insta lõpuks http://instagram.com/k2tlinka !
Üle pika aja käisime ka järjekordsel Dinner Partyl ja seekord oli söögiks....tatarataraaaa SUSHI, mis oli superhea, Eestis ma eriline sushi fänn ei ole, sest ma ei ole avastanud veel ühtegi kohta kus seda väga hästi tehakse niiet siin ma lähen kindlasti seda veel sööma.Pilti kahjuks teha ei saanud kuna nii kui söök lauda toodi hakkasid kõik ruttu endale rabama :D






Paar päeva tagasi sain ühe ilusa üllatuse ka. Aitähh mu kallile Mikule :)


Päris kurb on mõelda, et mul on siin jäänud vaid kaks nädalat veel olla, aga samas koduigatsus on ka juba peal ja väike väsimus hakkab tekkima sellest "ühika elust" siin niiet kolm kuud on täitsa piisav aeg siin olemiseks. Kindlasti tahan ma lähimate aastate jooksul tagasi Ameerikasse tulla, kuid  mitte siia Miami South Beachile. Kui ma olen koguaeg maininud, et ma töötan Hotellis, siis tegelikult pole see päris hotell vaid "Condominium", see näeb välimusest välja nagu hotell(Piiratud alal on kolm suurt hotelli moodi ehitist ja sellel alal on siis ka kaks basseini ja suur park) inimesed seal kas siis omavad korterit või üürivad ning sellel alal on kokku ligi 30 turvameest. Igastahes seal restoranis töötades kuulen pidevalt inimeste kurtmist baarmenile ja kuulates neid lugusid mõtlen ma pidevalt kui madalale ilusad asjad, raha ja kuulsuse janu on inimeste väärtushinnangud viinud ning kõik sellised draamad nagu on paljudes reality showdes nagu näiteks "Jersey Shore.s" ei ole vaid tele jaoks üles puhvitud vaid seda võib siin tõsiselt näha igapäevaselt, ja kõik see on päris väsitav niiet minu aeg on nüüd täitsa koju tulla ja Eesti külma kliimaga uuesti harjuda....Only 16 days more and i'm home.
See on siis ilmselt mu eelviimane postitus ennem tagasilendu, loodame et Bahama reis paneb mu toredale suvele veel parema punkti :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar